HTML

Közhírré tétetik

Na mi van!? Semmi? Szóval azt mondod metakommunikatíve hogy semmi? Az van? Szóval a semmi van? Pedig a semmi az nem van, hanem nincs. Na de ha a semmi nincs, az már valami. Az pedig már nem semmi...

Friss topikok

Google Friend Connect

Panaszlapok

2009.06.09. 17:26 esgott

Ha már szóba kerültek a repülők, ezt a levelet nem olyan régen kaptam és kapcsolódik a témához:

A pilóták minden repülés után kitöltenek egy panaszlapot, melyben közlik a szerelőkkel, hogy milyen mechanikai problémák léptek fel a repülés alatt, melyeket helyre kell hozni. A szerelők elvégzik javításokat és a panaszlap alján leírják, hogy milyen javításokat végeztek. A pilóta a következő repülés előtt ezeket elolvassa. Azt nem lehet mondani, hogy a földi kiszolgáló személyzetnek és a mérnököknek nincs humoruk. Itt van néhány valós karbantartási panasz és probléma és a rájuk adott válasz úgy ahogy a Quantas légitársaság pilótai és mérnökei a panaszlapokat kitöltötték. Mellesleg a Quantas az a légitársaság, melynek még sose volt balesete.

P: a pilóta által leírt probléma
M: a mérnök által közölt megoldás


P: a 3-as motor hiányzik
M: a 3-as motort rövid keresgélés után a jobb szárny alatt megleltük

P: Mókásan viselkedik a repülogép
M: figyelmeztettük a repülogépet, hogy változtasson a viselkedésén, repüljön rendesen és komolyodjon meg

P: A célradar dúdol
M: Átprogramoztuk és most már énekel

P: Egér van a pilótafülkében
M: Üzembe helyeztünk egy macskát

P: A bal belso abroncs már majdnem cserére érett
M: Bal belso abroncs majdnem lecserélve

P: Tesztrepülés OK volt, de a leszállásiautomatika nagyon húzós
M: A gépen nincs leszállási automatika

P: Valami lötyög a pilótafülkében
M: Valamit meghúztunk a pilótafülkében

P: A szélvédon döglött bogarak vannak
M: Kérésére kicseréljük oket élőkre

P: A robotpilóta rögzített magasság állásban percenként 70 méterrel süllyeszti a gépet
M: A földön nem tudtuk reprodukálni a problémát

P: Olajszivárgásra utaló nyomok a jobb futóműn
M: Nyomok eltüntetve

P: DME hangereje hihetetlenül nagy
M: DME hangereje beállítva hihető szintre (DME= távolságméro berendezés)

P: A rögzítőkar bekapcsolása után a gázkar nem mozdul
M: Azért találták ki

P: IFF nem muködik
M: Az IFF soha nem muködik OFF állapotban (IFF=barát/ellenség felismero rendszer)

P: Gyanítom, a szélvédo megrepedt
M: Gyanítom, hogy önnek igaza van

2 komment

Címkék: repülés quantas panaszlap

A bejegyzés trackback címe:

https://namiva.blog.hu/api/trackback/id/tr811175000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.06.09. 20:58:02

:)

Az durva hogy még nem volt neki balesete, azt tudtam hogy 1988-ig nem volt, ugye az Esőemberben is ezzel akar utazni Raymond.

Gigu 2009.06.09. 21:10:57

Mondjuk a IFF barát/ellenség funkciót nem tudom miért használja egy légitársaság. Levlövik a más légitársaságok gépeit, vagy mi?
Mondjuk így elég könnyű balesetmentesen repülni!
süti beállítások módosítása