HTML

Közhírré tétetik

Na mi van!? Semmi? Szóval azt mondod metakommunikatíve hogy semmi? Az van? Szóval a semmi van? Pedig a semmi az nem van, hanem nincs. Na de ha a semmi nincs, az már valami. Az pedig már nem semmi...

Friss topikok

Google Friend Connect

Trip to Egybesült Államok (-1 nap)

2012.11.20. 16:16 Gigu

Gondoltam itt fogok mesélni, mert van egy olyan érzésem, hogy lesz mit...

Úgy döntöttem, hogy itt minden áldott nap fogok tenni egy rövidke bejegyzést. Legfőképpen azért, mert én is szeretnék majd emlékezni arra, hogy mi is történt velem (elég ügyesek a helyiek wisky fogyasztásban és ez rám is lehet hatással). Másrészről nem akarok mindenkit fárasztani és besárgítani a fácsén a posztolásokkal, szóval akit érdekel az itt követheti a picinyke túrát.

Szóval holnap reggel Gózon Gyula az izgalmasnak hangzó Barcelona - Paris - Atlanta - San Antonio útvonalon. Mivel azt olvastam, hogy a világon a legtöbb csomag a párizsi és az atlantai reptéren veszik el, ezért tulajdonképp egyáltalán nem is várom, hogy megérkezzen velem együtt Texasba, ami nem feltétlen baj, mert addig a biztosító csenget és méghozzá napi 100 USD-t. Most számolom, hogy inkább meg sem érkezzen 10 nap 1000 USD... én benne vagyok! Apropó csomag.... erről kell ejtenem pár szót... Szüleim látogatást tettek nálam a napokban itt Kazinczbarszelónában és megkértem őket, hogy ha látnak egy olcsó és jó nagy bőröndöt akkor vegyék meg nekem.... Úgy nem mondanám konkértan, hogy hiba volt kérni, mert nagyon aranyosak voltak és elintézték nekem, de egy fontos tényezőt nem határoztam meg ami igen nagy hibának bizonyult ez pedig a SZÍN. Igen egy 20 eurós sötétlila kína börönöd amiben én is elférek, sőt velem együtt még kb Gerda is. Igazából tényleg csak egy dologgal van a baj, hogy sötétlila... nekem... akinek még a vére is zöld!!! Na jó mind1 túl vagyok a dolgon, minőségéből kiindulva pont ugyan olyan trágya, mint a hasonló színű szereléssel rendelkező újpesti csürhe. Célnak megfelel és kész. Örülök, ha egyben megérkezik ODA, ha ugye egyáltalán megérkezik valahova, mert aztán még az sem biztos... Itt akkor a kommentekben el is lehet kezdeni a sötétlila böröndre való fogadásokat. Nem érkezik meg 1,5-ös szorzó, megérkezik 2-es szorzó, megérkezik és egyben van 3-as szorzó, illetve lehetne még a nem érkezik meg és nincs egyben, de ugye itt az a gond, hogy ha nem érkezik meg nem tudom, hogy egyben van-e, továbbá erre csak 1,01 lenne a szorzó szóval nincs is értelme…

Itt még arról is kéne írnom, hogy bepakoltam ezt meg azt, de erről természetesen nem tudok írni, mert még tulajdonképp semmit sem csináltam és jelenleg csak koszos ruhákkal rendelkezem, szóval érzek némi nemalvást és kapkodást a levegőben, de kijelenthetem, hogy 9-esekhez méltó módon meg fogom oldani a helyzetet megfelelő mennyiségű sör és egyéb alkoholos ital elfogyasztása mellett… No para! Hamarosan jelentkezem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://namiva.blog.hu/api/trackback/id/tr224916696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BotosJeti 2012.11.21. 12:13:54

Szalkai Geri beszélek mostantól ezen fedőnév alatt.

Szerintem a sötétlila bőrönd arra lett teremtve, hogy elvesszen. Ha mégsem, akkor el kell égetned, amint megérkeztél az USA-ba és visszaútra venned kell egy zöld (még jobb lenne egy zöld-fehér) bőröndöt, hogy a Szent Zöld Sast kiengeszteld. :)

Remélem, tényleg írsz minden nap. Néhány fotó jöhetne ide is, meg FB-ra is. :)
süti beállítások módosítása