HTML

Közhírré tétetik

Na mi van!? Semmi? Szóval azt mondod metakommunikatíve hogy semmi? Az van? Szóval a semmi van? Pedig a semmi az nem van, hanem nincs. Na de ha a semmi nincs, az már valami. Az pedig már nem semmi...

Friss topikok

Google Friend Connect

Mi is akkor a helyzet?!

2009.05.21. 07:54 Gigu

Nedves nagyérdekű!

Pár sorban otthon jelentkező technika próblémáimról szeretnék írni, hogy eddig blogra vetett soraimból ne arra következtessetek, hogy teljesen autista és diszgráfiás bolond vagyok. Komoly gondjaim vannak az otthoni gépen az "e" betűvel...nem igazán reagál, és most nagyon finoman fogalmaztam, konkrétan úgy kell megb*szni a billenytűzetet, hogy megjelenjen... amúgy ez, azért egy elég komoly probléma, mert ugye az "e" a magyar nyelvben a leggyakrabban használt betű(tényleg ilyen okos vagyok, ez van!) Nos a hosszú "í" betűre is kitérnék, mert ugye az otthonin nincs is...ezt kérlek ne is várjátok.....Mondjuk így nektek ebből annyi előnyötök van, hogy tudjátok otthon vagyok-e, vagy sem! Azt hogy ti ezt hogyan tudjátok felhasználni ellene azt ti tudjátok, de ismerve titeket biztos nem fog problémát okozni....

Szóval mi is akkor ez és mit keresünk mi itt????

Hát konkrétan mindent! Szóval bármit!(Remélem elég érthető vagyok!)

 Az ötlet az enyém volt valóban és hát hihetetlen, de talán még vannak jó ötleteim, persze a közösséget ismerve ebbe még könnyen belebukhatok, mert szinte biztos, hogy be fog minket valaki perelni, valami teljesen pitiáner dolog miatt! Ekkor természetesen mindenki le fogja tagadni, hogy engem valaha is ismert és bármilyen jellegű kapcsolata lett volna velem....no persze ezekről tudnék mesélni..ugye Hori:)  az iwiw-en való kapcsolattörlésről nem is beszélve...

Jelezném az oladal életében már van is feket folt...(én mondjuk ezzel nyertem 10 db sört) ugye LOL-t megkértem, hogy 1 hét alatt 10 db sörért csinálja meg az oldalt, amit természetesen el is vállat, mire én mondtam, hogy úgy sem lesz az egészből semmi(ismerve magunkat)...LOL 10 perc elteltével rájött, hogy túlvállalta magát és túl nagy volt a teher, így felmászott egy fára és a mélybe vetette magát....Remélem ennek tudatában jeleníti meg mindenki írásait....

UI.: Ma reggel a következő reklámmal találkoztam: "Citibank hitelkártyák a leégés ellen" ezt így nem nagyon akarom kommentálni, mert ugye nem kell.....

Gigu

2 komment

Címkék: lol billentyűzet ötlet

A bejegyzés trackback címe:

https://namiva.blog.hu/api/trackback/id/tr211134821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsongor 2009.05.21. 16:39:45

van aki nem született írónak.. :)
süti beállítások módosítása